Wat gebeurt er als een incassopoging mislukt?
Wanneer een incasso poging mislukt (of wanneer je onze incasso storneert) ontvang je een herinneringsmail. Wij zullen geen nieuwe incassopoging doen. Je bent dan zelf verantwoordelijk om tijdig te betalen door het openstaande bedrag over te maken naar het rekeningnummer onderaan deze pagina T.N.V. Frank Energie België B.V, onder vermelding van jouw klantnummer.
Wanneer geen reactie op onze herinneringsmail(s) volgt, zul je t.z.t. een laatste herinnering ontvangen. Ook kunnen we bij het uitblijven van een betaling besluiten om te stoppen met leveren van energie. Ook kan het openstaande bedrag verhoogd worden met incassokosten en wettelijke rente.
Indien je er financieel niet uit komt, neem dan contact op met klantenservice@frankenergie.be onder vermelding van je klantnummer en leg de situatie uit. Hoe eerder je contact met ons opneemt, hoe meer mogelijkheden we hebben om er samen uit te komen. We kijken graag of we samen een gepaste oplossing kunnen vinden om de achterstand op te lossen.